نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

پاسارگاد، پنجمین نماینده مشهد در لیگ‌های بسکتبال ایران

  • کد خبر: ۹۹۱۵۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
پاسارگاد، پنجمین نماینده مشهد در لیگ‌های بسکتبال ایران
قرعه‌کشی لیگ دسته‌۲ بسکتبال کشور انجام شد و مشهد در این مسابقات یک نماینده دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌دوم بسکتبال کشور روز گذشته قرعه‎‌کشی شد و تک‌نماینده مشهد در این تورنمنت رقبایش را شناخت. تیم بسکتبال پاسارگاد مشهد درحالی در گروه B این مسابقات قرار گرفت که این باشگاه مشهدی یک تیم هم در لیگ دسته‌یک بسکتبال دارد. بسکتبال خراسان‌رضوی در سال‌‎های گذشته توانسته است مسیری برخلاف مسیر والیبال و هندبال در پیش بگیرد و هرچقدر این دو رشته توپی محبوب دیگر در مسیر پسرفت قدم برداشته و از ویترین مسابقات لیگ دور شده‌اند، بسکتبال توانسته است جایگاهش را پیدا کند. تا جایی که امروز بسکتبال خراسان در لیگ‌های برتر، دسته‌یک و دسته‌دو پنج تیم دارد.

پاسارگاد؛ ۲ تیم با یک هدف

تیم بسکتبال لیگ‌دویی پاسارگاد امسال باید در لیگی به میدان برود که ۳۸ تیم در آن حاضرند و در دو بخش شمال و جنوب با یکدیگر پیکار می‌کنند. در منطقه شمال تیم‌ها در قالب شش گروه چهارتیمی با یکدیگر می‌جنگند و در منطقه جنوب هم تیم‌ها در سه گروه چهار و پنج‌تیمی حاضرند. نماینده مشهد در گروه B منطقه شمال با تیم‌های آرین‌خاک صفادشت، خانه بسکتبال محمودآباد و خانه بسکتبال شیروان هم‌گروه است.

باشگاه پاسارگاد مشهد در لیگ دسته‌یک هم تیم دارد و تیمش توانسته است بعد از به‌پایان‌رساندن مرحله نخست رقابت‌ها به‌عنوان تیم دوم گروه، در مرحله بعد هم تیم دوم گروهش باشد. این تیم تا قبل از تعطیلی کرونایی مسابقات شانس صعود تلقی می‌‎شد و حالا باید منتظر ادامه مسیر باشد. باشگاه پاسارگاد از تشکیل دو تیم در دو دسته، هدف رسیدن به لیگ‌برتر را در سر می‌پروراند.

آویژه؛ ۲ تیم در ۲ لیگ

آویژه صنعت پارسای مشهد هم دیگر تیم مشهدی است که دو تیم در لیگ‌های برتر و دسته‌یک دارد. نماینده مشهد رؤیای لیگ‌برتری‌شدن ندارد، زیرا همین حالا در این لیگ خوش‌می‌درخشد و وضعیت خوبی در مرحله دوم مسابقات دارد و با حضور مهرام، صدرنشین گروهش است. در مقابل، مشهدی‌ها با تشکیل تیم لیگ‌یکی به‌دنبال بازیکن‌سازی و تزریق بازیکنان مستعد بومی به تیم لیگ‌برتری‌شان هستند؛ کاری که به تقویت انسانی تیم لیگ‌برتری باشگاه هم کمک می‌کند و فرصت بازی به جوانان مستعد مشهدی را در لیگ‌یک می‌دهد.

خانه بسکتبال؛ پایه‌های آینده

تیم خانه بسکتبال در لیگ دسته‌یک نتوانسته است عملکرد خوبی از حیث نتیجه‌گیری داشته باشد، اما همه می‌دانند این تیم با تدبیر هیئت استان برای بازی‌رسیدن به نوجوانان مشهدی و تقویت فنی آن‌ها تشکیل شده است و کسی بابت نتیجه‌نگرفتن از آن‌ها خرده نمی‌گیرد. تیمی که می‌تواند به‌عنوان یک تیم در رده سنی پایه، پشتوانه و آینده بسکتبال باشد و همین حالا هم با وفاق و همدلی استانی بازیکنان مستعدش در اختیار دو باشگاه سطح بالاتر، یعنی آویژه و پاسارگاد، قرار می‌گیرند. اتفاقی خوب که می‌تواند نویدبخش آینده روشن بسکتبال در خراسان باشد و شاید همین حالا حضور دو بازیکن جوان مشهدی در تیم‌ملی، احسان دلیرزهان و نوید خواجه‌زاده، هم پیامد همین تلاش و همدلی استانی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->